FLI TARDOR 2019

Acabem de publicar el 4t número de la revista FLI (Fòrum de Lectures Internacionals). En aquest número podeu trobar tres articles i resums escrits en diverses llengües que tracten temes relacionats amb l’administració de l’educació.

L’article de David Suriñach explica la seva experiència docent a Dallas (Estats Units) i la pressió que significa per als docents la implantació d’un sistema generalitzat de proves externes amb conseqüències econòmiques per a les escoles i per a la carrera professional dels mestres. Actualment Suriñach és el director d’una escola pública a Barcelona.


El treball d’Esteban Frades inspector castellà i professor associat de la Universitat de Valladolid proposa una revisió des d’una perspectiva crítica dels plantejaments polítics i les normatives al voltant de l’avaluació dels aprenentatges de l’alumnat a Espanya.

Finalment, aquest número també inclou un article d’Angeliki Aroni, professora d’educació físicad’una escola primària a Atenes (Grècia). És un centre que escolaritza alumnat amb una gran diversitat cultural. Aroni explica la seva experiència de fer viure la democràcia als estudiants mitjançant l’educació física.